Sider

onsdag 21. mars 2012

Barneselskap

Det har vært 4 års feiring her i huset i dag med åtte barn fra barnehagen. Tror bursdagsgutten er veldig fornøyd med feiringen, og det er mammaen også. Nå er det beina høyt og litt rødvin i glasset, vel fortjent!:)




Sjørøvermuffins!
Fotballkaken ble en stor suksess!! Jeg fant ideen på bloggen http://marias-saltogsott.blogspot.com. Laget en sjokoladekake i langpanne, sjokoladekrem, og grønn vaniljefondant på toppen. Fondanten kjøpte jeg på kakeboksen.no, men fant i går ut at de selger det på Traktøren på Maxi i Sandnes også. Fire lys for hvert år, i stedet for hjørneflagg:)


5 kommentarer:

  1. Så veldig fint ut. Kjekt at det ble vellykket. Nå er du en erfaren bursdagsholder......:)

    Hilsen Sissel H.

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine kaga!! Du e så flinke og kreative!:)

    SvarSlett
  3. Wow, for en fin kake!!! Kan tenke meg du fikk noen ekstra supermamma-poeng der! :)

    SvarSlett
  4. Ska sei du er flink og kreativ. men nå syns jeg du snart skal begynne på jobben igjen, savner deg,Irene

    SvarSlett
  5. Tusen takk, alle sammen! Og veldig kjekt å høre jeg er savnet på jobb, Irene;)

    SvarSlett