Sider

tirsdag 14. desember 2010

Jul på kjøkkenet

Det er herlig med fridag midt i uken. Da får jeg alltid gjort mye nyttig hjemme, og ikke minst slappe av å nyte ro og stillheten! Vi har satt inn skapet vi hadde i stuen på kjøkkenet, for å gjøre plass til juletreet. Det passet godt inn her, og tror nok det blir på kjøkkenet når julen er over også.


 Julekoppene mine.
 ..jeg har blant annet baket julegeit i dag, og selv om de ikke ser helt fine ut, så smakte de hvertfall veldig godt;)
...og som den husmoren jeg av og til er, skal jeg snart gå i gang med middagen, hjemmelaget fiskegrateng:)

Ha en fin tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Så koselig julekjøkkenet var blitt - og jammen har du vært litt av en husmor i dag :)

    SvarSlett
  2. Knallfine lampe på kjøkkene:) Å koooselige krog!!

    SvarSlett