Sider

mandag 19. juli 2010

Ny hylle

Vi hadde en tilgodelapp på Ikea og fikk brukt den i dag. Herlig å handle uten å bruke en krone! Kjøpte blant annet denne hyllen over tven. Vi har ikke vært helt enige om å ha hylle der, men endelig fikk jeg viljen min;)

...og ja, ikke vanskelig å se hva som står på her hele dagen..!!

Menmen, idag skal jeg ikke klage, siden mannen var så flink å skrue opp hyllen med en gang:)

Slik ser altså tv-kroken ut nå. Sofaen passer overhodet ikke inn, men kjøpte ny sofa for noen uker siden, som egentlig skulle kommet sist uke. Men de som kjenner Living vet at leveringstiden alltid blir lengre enn det de sier(!) Satser på at den kommer snart. Da skal jeg vise nye bilder:)

Ha en fortsatt fin mandag og sommer!

3 kommentarer:

  1. Enig med Fru, - kjempefint!! Gleder meg til å se den nye sofaen også! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin TV-krok!:) Liker &'en din :-)

    SvarSlett